Tuesday, October 13, 2009

bermula dari titik permulaan

2 minggu lepas byk mrubah hidupku...mghargai dan mmaafi mula tersemat dihdpku...tak kan lupa tarikh 02 oct 09, msg yg aku terima mgatakan slh sorg sahabat karibku meninggal dunia setelah lama menanggung derita...rasa nak runtuh hati ini...terasa khilangannya...tak mampu tertahan sebak ddada wlu cuba aku tahani...dahlah aku sdg buat psiapan tok kmbli ke srwk kerna nenek yg nazak..apatah lagi ngan keja yg mlambak mbuatkan aku btl2 ttekan....dan perginya dia slamanya mbuatkan aku sedar btapa bhargainya khidupan ini..kenapa aku nak sia2kan hdpku...aku ingin mcapai apa yg aku ingini...namun kenapa hati ini sebak dan mudah tersentuh...mungkin kepergiaan dia betul2 menusuk hatiku...trasa sgt khilangan dia...hinggakan hari ini trasa sunyi...doakan dia tenang disana...

saya syg kamu selamanya

No comments: