Saturday, July 2, 2011

pelacur yang bertopengkan bidadari

"pelacur yang bertopengkan bidadari" adalah topik i hari ini...kenapa...sebab terlalu dekat dengan apa yang blaku dalam hidup i...i mengenali seseorang yang layak digelar dengan gelaran ini...bukan menrendah2kan martabatnya sebagai seorang perempuan tetapi kekesalan mempercayai dia yang hanya ingin dekat untuk tujuan diri tanpa menghiraukan kemusnahan yang teruk kepada mangsanya....

i mengenali perempuan ini yang sampai bila2 i tidak akan panggil dia dengan panggilan "kakak" seperti sebelum ini...kerana panggilan seorang perempuan yang lebih tua dari kita...kita akan panggil dengan nama "kakak" sebagai tanda hormat...namun bagi dia...tidak mungkin dia layak untuk dipanggil dengan panggilan tersebut kerna sikapnya yang melampaui batasan.

pada mulanya...i kenal perempuan ini dr ex i...mula2 mmg baik sgt2...jadi kita x tau apa motif dia...dia ulit i dengan ceta sedihnya...menunjukkan dia sorg yang baik & t'tindas...dia pandai mengunakan bahasa dan pandai mempergunakan seseorang itu terutama seseorang yang mudah ditindas seperti i....

cukup licik caranya...airmata & manis mulut adlh salah satu cara dia untuk memukau orang...sehingga la bila dah lama kenal...mulalah dia menunjukkan belangnya yang sebenarnya...cukup mengejutkan...dia yang kelihatan seperti seorang ibu yang baik tapi rupanya bertopengkan setan.

dari mulanya menipu kekasihnya dengan menduakan kekasihnya dan bertukar pasangan malah melakukan sesuatu yang dek tak tercapai akalnya. bagi i..cukup malu seorang yang bergelar ibu dan janda tapi berniat yang kurang baik....

bukan menghentam bukan nak memburuk2kan...tapi apa yang telah dia lakukan terhadap hidup i cukup x boleh dimaafkan...i yang kononya adik dia sebenarnya alat untuk dia bersenang lenang dengan skandal2nya....

cukup memalukan....malah dengan kepintaran otak dia memutar belit kata2 membuatkan orang membenci i dengan teruk....kenapa....sbb i dah x nak jadi hamba dia atau tmpt dia untuk mpgunakan i...niat i baik tok bantu dia....tapi dia mpergunakan psahabatan ini utnuk mendapatkan apa yany d'ingini....dia dan ex i...cuma hanya ingin mempergunakan orang dan menipu.

mmg smpi skrg i x mungkin akan memaafkan setiap kata2 dia...penghinaan dia..kerosakkan pada keta i yang dia lakukan dan setiap hinaan yang dia beri hembur kat i....i x mungkin maafkan dia...dan maybe tuhan dia jugak...

cukup menyesal....mengenali dia ini...niat i baik untuk mbantu tapi rupanya setan yang cuba i bantu...

dan dia mungkin t'kejut....kalau tserempak ngan i...i bkn spt dulu...kebencian i mmbuatkan i dh x takut n dah x rasa apa2...mungkin dia bjaya musnahkan hdp org...bseronok dengan kesusahan org lain...satu je i doakan pada tuhan...bagi balasan yang setimpal kepada dia yang byk sgt melukakan hati i dan org2 yg jd mangsa dia.

tuhan buka mata dan lihat kezaliman dia

2 comments:

Nani Aling said...

ini kes baru eh?

am not an 'other half' said...

hye kak nani....ne la kes yang belaku kat i sejak march 2011...tu la...kita bantu orang yang salah...orang yang tau ambik ksempatan kat kita...menyesal sbb niat kita baik tok bantu org tapi rupanya org yang kita nak bantu rupanya bertopengkan syaitan......mcm2 dia buat utk tjk dia tu baik sedangkan dia sana sini tipu org