Saturday, August 8, 2009

adakah ini cinta

Entah bagaimana ingin ceritakan bagaimana perasaan ini. Masih baru rasanya aku dikecewakan, bekas luka pun belum lagi sembuh, malah hatiku masih takut untuk membuka hati ini, mungkin aku kesunyian namun ada seorang insan yang membuat aku ceria selepas kekecewaan yang teruk, aku cuba untuk tidak jatuh cinta, takut aku ditipu lagi dan dikecewakan lagi namun mungkin tuhan ingin aku agar jangan berhenti mengcintai dan belajar agar tabah walau kini hatiku begitu kuat mengatakan aku tidak ingin dilukai lagi. Namun entah dia seakan membuka hatiku walau puas aku mengelak, mungkin aku masih fobia dengan seksaan yang aku terima ataupun aku telah hilang kepercayaan terhadap siapa pun terutama jika mengenai tentang cinta. Entah la...aku tidak ingin mengharap dan cuba terima seadanya.

No comments: