Tuesday, September 22, 2009

datang dan pergi

teringat aku ketika mulanya aku mengenali cinta...kadang-kala aku tersenyum sendiri apabila memikirkannya dan ada kala kesedihan dan kekecewaan yang aku terima membuatkan aku makin kuat mengharungi cabaran di hari muka...entah mengapa sukar untuk orang sekeliling ku tok memahamiku...lebihnya mereka lebih cepat mempercayai negatifnya aku....dalam cinta aku cuma mencari kesetiaan dan kejujuran...bukannya harta benda, rupa atau pangkat..namun kenapa orang yang curang dan tidak menghargaiku jua datang menyinggah...kadang-kala aku mengatakan "cukup!,jangan cinta datang lagi" namun ia tetap datang menyinggah di sanubari dengan seribu pertanyaan samaada kali ini aku sekali lagi tersungkur teruk seperti sebelum ini...entah la...moga aku temui cinta yang akan membuatkan aku lena bahagia disisinya

No comments: