Monday, February 14, 2011

bila hati membuka matanya...penjelasan

dulu aku punya segalanya....kwn + kasih dari yang tersayang + memiliki apa yg aku idam selama ini...aku berani kata aku punya segalanya dlm tanganku. pernah jatuh namun tidak mjejaskan aku..mungkin KEANGKUHANKU mgaburi segalanya.segala yang aku rancang dlm hidupku rupanya mmusnahkan hdpku, sehingga pkataan "happy-ending" makin jauh dari diri ini. malah hpdku makin teruk...sbulan yg lepas, aku tsungkur teruk...janji + keangkuhan hati memakan diriku sendiri. kali ini aku tersungkur teruk spt x ada maruah, spt tiada jln klr shingga aku cuma mlihat jalan pnamatan sj. aku mlakukan ksilapan tbesar...kerna menjaga ego ini....aku lupa siapa yg sudi bdiri dsblhku. aku dihukum o yg dicintai...dia pergi x kembali lagi bukan kerna aku curang atau apa...hanya kerna aku x ingin bkongsi mslhku, dia x inginmmahami mslhku....dia trs mghukumku spt yg lain....x ingin mengetahui hal sbenar dan hanya ingin menghinaku...cthnya kwn baik sendiri...dia tahu aku mpunyia mslh tbesar dlm hdpku...aku perlu sokongan namun cemuhan org mgatasi sgalanya. aku ditinggalkan hanya kerna aku lupa mgucapkan slmt hari jd kpdnya sdgkan ms itu aku dlm keadaan tertekan...aku mmohan maaf....namun....aku tak sempat mberitahu atau menerangkan keadaan sebenarnya mlh aku terus dihujani tuduhan kesat...aku tidak terima satu pun belas kasihan atas puatan yg aku x lakukan. kwn pergi...kkasih pun. apa yg mereka tahu...JAHATNYA AKU,KEJAMNYA AKU & HINANYA AKU tanpa igin mgetahui hal sbenarnya. aku tdduk tak terkata mlh aku tersungkut hingga aku tidak mampu merangkak pun...tap satu aku terima berita buruk....datang x henti2....ksakitan hanya tuhan yg tahu bila kita mghadapinya seorg diri....kerna tidak tahan...aku bjinak2 dgn pil....pil tok aku hilang sgala ksakitan duniawi....mlh aku telan juga pil tido agar aku x sedar keesokkan harinya....aku marah kerna tuhan ttp ingin aku didunia ini sdgkan aku tidak ingin lagi menempuh segala ketidak adilan ini....tangisan dh kering....nak sedih tapi rasa ingin ketawa...gilakah aku?...entah la....aku diamkan diri....kerana x ada siapa yg akan faham....mlh aku bljr yg lbh baik kita pergi dr ssuatu hubungan yg tidak hargai kita & bljr s'olah2 kita tidak pernah mengenalinya dlm hdp kita....kerna aku dh makin penat mengikuti kata org lain tanpa mereka cuba nak fhmi kita....kerna aku tidak ada nilai pada siapapun di dunia ini lagi


MAAF dr HATI

No comments: