Friday, July 10, 2009

"coklat & strawberi" vs aku


bila mula2 menonton filem dari seberang ne..aku tergelak besar.....lucu malah kdg2 mencuit perasaan ku...ditambahkan lagi baris pelakon2nya membuatkan aku makin ingin menontonnya...namun bila dijalan cerita yang menruntun perasaan...entah mcm mana airmataku mengalir....bukan diminta bukan dirancang....jantungku berdegup kencang...aku tidak menduga jalan ceritanya hampir 100% menyamai apa yang telah aku lalui dan cuba aku lupa...aku cuba menahan tangisan namun tidak mampu ku tahani lagi....kisahnya bergini...hampir 5 tahun kami bersama dan entah bagaimana hati dia berubah dan berkahwin dengan pilihan hatinya...hukum alam...aku tidak mampu menghalang walau dibawa ke muka pengadilan....sakit dan bagaimana kecewanya aku ditipu,dikhianati dan akhirnya ditinggalkan....melalui kejadian itu,aku belajar melepaskan dia demi kebaikan kami berdua...bukan senang mulakan semula terutama sekali kita yang tiada tempat mengadu...terasa tempang hidup ini....

No comments: