Monday, July 27, 2009

masa lalu...fitnah...sendiri

Bagai semalam ku bersua....Wajah yang memiliki cinta....Masih teguh kupelihara setia....Sanggup kau tinggalkan semua.....Membawa segala....Di mana ku letakkan jiwa ini....Seakan berterbangan untuk mencari tempatnya....Hatiku kan selama....Memuja dan menyinta....Kau kekasihku.....Hilang.....Pergi merantau....Mengapa....Tak rela diriku terjaga....Belum sedarku buka mata....Siang malam berlalu sama....Saja.....Sukar untukku lepasi....Hari yang mendatang.....Tak daya menahan air mata....Dan meratapi hiba menyesal dan meronta oh....Hatiku kan selama memuja dan menyinta....Kau kekasihku.....Hilang....Jauh melangkah.....Tinggalkan semua....Berakhirlah sudah tiada gunanya menyalahi....Sesiapa....Bangunkan daku segera....Dari lena....Jauh melangkah....Menghilang....Tiada ku kesalkan....BiarlahKurela


apa slhku...kenapa aku terlalu senang dinilai hanya kerna ksilapan yg lampau...mereka trs-mnerus mmandang hina padaku...malah tanpa ingin mgetahui kbenaran..mereka hukum aku buta2....entah apa dah aku buat ...namun aku mohon maaf andai aku silap...


aku geram bila dituduh cuba nak kikis duit org...sana sini tukar jantan n mcm2 lagi cetanya...yg i geram...bknnya i x ada pelajaran...malahan i lulusan dari universiti dan bertugas di SHELL dgn gaji yg lbh tinggi berganda dari org yg mgataku...entah mgapa...mungkin kerna aku tiada kawan...


mungkin dgn itu aku mudah dtindas...bila ex tinggalkan...main blah je...tanpa mgira btapa tlukanya hatiku...

1 comment:

Unknown said...

jgn sedih2. nanti kite jumpa. mmuahxx.