Saturday, July 11, 2009

rindu ketika di club

ketika belajar beberapa tahun lepas byk membawa kenangan yang terindah sebagai seorang mahasiswa universiti...malah ketika fokus belajar juga aku terdedah dengan dunia club ini...sehingga kini aku telah menjelajah hampir kesemuaan club yang terdapat di kuala lumpur terutama di jalan p.ramlee....dulu boleh dikatakan setiap malam rabu,jumaat,sabtu dan ahad aku akan ke club2 bersama teman2 satu universiti atau kenalan internet...malah kami mempunyai tema tersendiri yang bertukar tiap minggu...setelah penat menari...kami tidak mungkin akan balik seawal 3am....malam masih panjang...apa yang kami tahu...kononnya kami nak hepi n lepaskan tekanan di universiti...maka dipanjangkan kaki kami melepak di tasik2 yang terdapat di ibukota...helai tawa malah berkongsi duka mengisi masa yang ada...alih2 pukul 7-8am baru la balik...namun sejak nov(2008) tahun lepas...entah tiba2 perasaan ini saban hari saban berkurangan..entah mungkin kerna aku telah berkerja dan fokus aku lebih kepada kerja atau mungkin aku penat dengan sandiwara dunia budak2 club atau ini caranya aku menjauhkan diri dari terserempak dengan insan yang pernah aku cinta dahulu....namun bila dikenangkan kembali...ini keputusan yang sewajarnya kerna lebih baik aku pentingkan kerja demi masa hadapan....malah inilah caranya aku cuba mematangkan diri....walaupun dihati...rindu ke club kadang-kala datang menyinggah....seperti skrg ni..mungkin aku bosan duduk dirumah....teman pulak busy dating atau hal2 peribadi...entah la....

No comments: