Wednesday, July 15, 2009

pulau perhentian & aku


sebut sahaja pasal pulau...hmpr semua pulau di malaysia tlh aku pegi tlh aku selami termasuklah bali & phuket dan prancangannya hujung tahun ini akan ke philippines pulak....ini kerna aku terlalu jatuh cinta dgn pantai dan suasana didasar laut....bila ada masa terluang...aku sudah tentu mencari tmpt baru yang harus aku terjah....namun pulau perhentian merupakan tmpt kgemaranku...entah mgapa namun pulau phentian byk memberi kenangan yg tidak mungkin tganti...bila malamnya...aku biasanya akan mbw tikar samaada dibawa dari rumah atau sewa sahaja..kemudian aku akan baring tepi pantai sehingga ke subuh...indahnya tidak terkata...entah langsung perasaan takut tidak pernah datang wlupun aku seorg diri....pengalaman yang terindah tentu sekali ketika menyelam...namun yang tidak mungkin dganti ketika mencuba menyelam di waktu malam...agak takut juga namun perasaan ingin & minat mendorongku melakukan bsama platih....aku bdoa agar berjumpa dgn psgn yg mpunyai minat yg sama atau plg kurang tidak pun mmahami minatku ini.....

No comments: