Thursday, July 9, 2009

tenang disisinya...

Entah bagaimana nak ceta...tapi apa yang i cari selama ne...yang hilang kini kembali...indah rasanya kembali merasai detik2 bahagia ini...mungkin ia salah keran bukan dengan yang sepatutnya namun dia benar2 membuatku begitu bahagia dan rasa dihargai...insan terakhir yang pernah memberi perasaan ini adalah bekas kekasihku...namun beberapa bulan yang lalu....mulanya sejak perpisahan itu...aku berfikir mungkin aku tidak akan lagi merasai kehangatan, indahnya cinta dan belaian mesranya....aku sebenarnya mula menyanyangi dia. cuma takut meluahkan perasaan ini.....kerna mungkin takut dikecewakan lagi ataupun dia hanya menganggapku tidak lebih dari seorang teman...entah mengapa aku merindui dirinya tiap saat...entah mengapa aku mula sayang padanya...aku cuba untuk tidak memikirkan dirinya..kerna aku takut aku jatuh cinta sekali lagi...namun kini aku lena disisinya penuh dengan kasih sayangnya.