Saturday, June 11, 2011

hari ini 11.06.11

entah la...i down sgt2 hari ne...bila i senang dulu..mcm lalat org baik dgn i..bila i jatuh...mcm taik mereka buat kat i...entah la...i tlalu sedih sgt mgenangkan semua ne...entah i blh btahan atau tidak...pasal mati...dh byk kali i nak buat....kdg2 bila bdiri tepi tingkap kat ofis...rasa nak terjun dr tingkap 17 ne....tapi takut lak....enth kenapa i dseksa sjk january 2011...i dah tak tahan dh....apa guna i hdp kalau mcm ne jadinya...i dah tak tahan...i dh ilang semuanya...tapi nape tak tuhan tukar nyawa i dgn org yg sakit yg nak hidup tu...i dh x tahan!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Nani Aling said...

kuatkan semangat bro... aku yakin kau bukan lelaki yang lemah. kau boleh bangun balik. Kalau hari ni kau rasa hidup kau sgt down, percayalah sikit masa lagi kau akan ke atas semula....

cari kenalan baru tinggalkan kawan2 yg x guna tu..